Bartending

Hotel Marie
20,00 p/u
Philippine
za 31 augustus
14:00 tot 00:00 (9:30 u)
Over Hotel Marie

Hotel Marie is een modern, sfeervol hotel met 11 kamers. Het concept kan omschreven worden als luxe slapen met a la carte ontbijt. Het hotel draait volledig op zonne-energie en het interieur is gebaseerd op de ´native americans´ die symbool staan voor de natuur. Verder heeft het hotel een bar waar goede wijnen en exclusieve cocktails geschonken worden. In combinatie met wat bites kunnen gasten hier een hele avond vertoeven. 

Bekijk alle shifts van dit bedrijf
Omschrijving

Algemene omschrijving:

Als Master Bartender ben je verantwoordelijk voor het high-end cocktail. spirit & wijnmenu van de Bloody Mary Bar. Je ontwikkelt in overleg met de zaakvoerder top cocktails, runt de bar zelfstandig en hebt genoeg productkennis om de gasten optimaal te bedienen. Door je gastvrije aanpak en het frequent veranderende menu is de Bloody Mary Bar de plek voor iedereen die van een ontspannen sfeer en kwaliteit houd.

Specifieke bedrijfsinformatie: 

  • Deze dienst is voor langere tijd beschikbaar
  • Uren in overleg, afhankelijk van de dag/drukte
  • Je krijgt van ons een blouse, je dient zelf voor een nette broek en nette schoenen te zorgen
  • Je deelt mee in de fooi
  • Je krijgt van ons een (warme) maaltijd

Werkzaamheden

  • zelf klaarmaken van bestellingen;
  • gebruik en gereed maken van de kassa bij opening van de bar;
  • afrekenen met gasten of registreren van bestellingen op rekening;
  • voorraadbeheer en bestellingen van drank;
  • verantwoordelijk voor de nieuwe drankenkaart;
  • controleren en verantwoorden van gebruikte dranken/grondstoffen en ontvangsten;
  • afruimen en netjes houden van de bar en omgeving;
  • ontvangen van gasten, opnemen van bestellingen;
  • beantwoorden van vragen gasten en onderhouden van gasten aan de bar;
  • zorgen voor een aangename en gezellige sfeer voor de gasten

Competenties:

  • volledig zelfstandig kunnen functioneren in de nieuwe Bloody Mary Bar
  • is vriendelijk, sociaal en welgemanierd naar anderen;
  • vermijdt uitspraken als ‘nee, dat kan niet’ of ‘het is druk’ zonder uitleg;
  • spreekt zowel de Nederlandse als Engelse taal
  • biedt ook ongevraagd extra service;
  • onderzoekt hoe gasten snel en optimaal te helpen.
  • zoekt uitdagingen in het bedenken van nieuwe werkwijzen, producten e.d.;
  • presenteert zich naar gasten/externen in lijn met het imago van het bedrijf
  • komt goed over bij anderen;
  • gaat zorgvuldig om met vertrouwelijke informatie;