Bartending

15,00 p/u
Domburg
za 25 mei
12:00 tot 19:30 (7:15 u)
Over Restaurant Hét Badpaviljoen

Restaurant hét Badpaviljoen is het beeldbepaalende gebouw dat kenmerkend is voor de Domburgse duinen, maar naast de fantastisch locatie kan je hier ook geweldig een hapje en een drankje doen voor alle gelegenheden. Via Horecabaas.nl kun je hier onder ander aan de slag als bartender of in de afwas. 

Bekijk alle shifts van dit bedrijf
Omschrijving

Algemene omschrijving:

Staat achter de bar voor het bereiden van alcoholische en non-alcoholische dranken, Mixdranken en cocktails. Aanvullende bedrijfsinformatie: Onze medewerkers bediening / Wijklopers bestellen de gewenste dranken per tafel. De worden per bestelling per tafel via de barprinter doorgegeven. Vervolgens zullen de collega's bar-runners deze drankjes aan de juiste tafel brengen.

Specifieke bedrijfsinformatie: 

Als Barmedewerker ben je de eerste persoon die onze gasten zien bij binnenkomst in het Restaurant. Vriendelijk goede dag wensen, vragen beantwoorden, reserveringen aannemen persoonlijk of per telefoon is buitenom het barwerk zeer belangrijk. Goede beheersing van Nederlands, Duits en Engels (mondelinge beheersing) is een pre

Werkzaamheden:

  • zelf klaarmaken van bestellingen (inschenken, tappen, klaarmaken, juiste wijnen halen uit de wijnkast, zorgen dat de bestelling compleet is);
  • dienbladen klaarmaken voor de drank-runners, verantwoord beladen en samenstellen.
  • afrekenen met gasten of registreren van bestellingen , als gasten zich bij jou melden aan de bar;
  • controleren en verantwoorden van gebruikte dranken/grondstoffen en ontvangsten;
  • Zorgvuldig omgaan met alle verse ingrediënten, denk aan fruit, slagroom, munt, koekjes, gebak enz.
  • afruimen en netjes houden van de bar en omgeving;
  • ontvangen van gasten, opnemen van bestellingen;
  • Beantwoorden van vragen gasten en onderhouden van gasten aan de bar;
  • Tijdig bijvullen van voorraad in de bar. 
  • doorgeven van voorraad die besteld dient te worden.

Competenties:

  • is vriendelijk, sociaal en welgemanierd naar anderen;
  • is Service gericht, vermijdt uitspraken als ‘nee, dat kan niet’ of ‘het is druk’ zonder uitleg;
  • Spreekt zowel de Nederlandse als de Duitse en de Engelse taal 
  • Kan correct en vriendelijk de telefoon beantwoorden.
  • biedt ook ongevraagd extra service;
  • onderzoekt hoe gasten snel en optimaal te helpen.
  • zoekt uitdagingen in het bedenken van nieuwe werkwijzen, producten e.d.;
  • presenteert zich naar gasten/externen in lijn met het imago van het bedrijf
  • komt goed over bij anderen;
  • Kan nieuwe en jonge medewerkers helpen/ coachen.
  • gaat zorgvuldig om met vertrouwelijke informatie;