Ervaren medewerker bediening!

19,00 p/u
Philippine
do 6 februari
17:00 tot 23:00 (6:00 u)
Over Mosselrestaurant de Oudehaven

Philippine heeft een verregaande geschiedenis waarin de mosselvisserij een grote rol speelde. Vandaag is de mosselcultuur nog steeds niet weg te denken uit dit internationaal bekende dorp.

De traditie gaat nog steeds voort en met name in De Oude Haven, nu al 48 jaar in dezelfde familie. Hier wordt de mossel in ere gehouden en vertroeteld als nergens anders. Van ver over de grenzen komt men hier mosselen eten, welke dagelijks vanuit Yerseke worden aangevoerd. Bij de Oudehaven kom je dan ook te werken in een écht familiebedrijf, een gezellig team, leuke sfeer en vooral hele leuke gasten! Wij zijn altijd op zoek naar goede bedieningsmedewerkers! 

Bekijk alle shifts van dit bedrijf
Omschrijving

Algemene omschrijving:

Werkt graag in de horeca, is gastvrij en flexibel. Als gastvrouw/gastheer ben jij de eerste persoon die een gast ziet bij binnenkomst. Je bent ervoor verantwoordelijk dat gasten een ultieme beleving hebben en zich thuis en op hun gemak voelen. Als gastvrouw/gastheer zorg je ervoor dat gasten van alle gemakken worden voorzien; je begeleidt ze vanaf het moment dat ze binnenkomen tot het moment dat ze weer weggaan.

Aanvullende bedrijfsinformatie:

  • Let op; i.v.m. belgische gasten bij voorkeur iemand uit Zeeuws Vlaanderen; 
  • Wij zoeken iemand voor langere periode, dus niet slechts voor 1 dienst;

Werkzaamheden:

  • je verwelkomt de gasten, neemt de jassen aan en begeleid de gasten naar hun plek; 
  • je informeert de gasten optimaal, en beantwoord vragen van gasten;
  • je helpt met bedieningswerkzaamheden, zoals het opnemen bestellingen. 
  • serveren van gerechten, dranken.
  • controleren, afdragen en verantwoorden van ontvangen gelden;
  • opmaken van rekening en afrekenen met gasten;
  • balie & administratieve werkzaamheden; 
  • op- en afruimen na afloop;
  • opruimen/schoonmaken van publieksruimten en werkruimten.

Competenties:

  • werken in de horeca betekent dat je vriendelijk, sociaal en welgemanierd naar anderen bent;
  • vermijdt uitspraken als ‘nee, dat kan niet’ of ‘het is druk’ zonder uitleg;
  • biedt ook ongevraagd extra service;
  • onderzoekt hoe gasten adequaat en optimaal te helpen.
  • staat open voor veranderingen die anderen voorstellen;
  • schakelt snel tussen verschillende werkzaamheden;
  • accepteert dat werk door anderen of omstandigheden wordt bepaald;
  • neemt verantwoordelijkheid voor het eigen werk.
  • is grondig, controleert de eigen werkzaamheden;
  • is ordelijk en werkt overzichtelijk, ook bij overdracht van werkzaamheden;